دوره «امام شناسی» و «نقد وهابیت» ویژه طلاب فارس برگزار می‌شود

حجت الاسلام اسدی از برگزاری دوره‌های «امام شناسی» و «نقد وهابیت» ویژه طلاب و روحانیون استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، در دیدار نماینده مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس با مدیر موسسه دارالاعلام شعبه فارس ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی در موضوع امام شناسی ویژه شهرستان های استان فارس تاکید شد.

حجت‌الاسلام احسان اسدی در این دیدار که در موسسه دارالاعلام شعبه فارس برگزارشد از آمادگی همکاری مجدد و متقابل با این موسسه در برنامه ریزی های آموزشی ویژه طلاب و مبلغین استان خبر داد.

نماینده مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای نسبت به رشد و ارتقاء مبلغین و مبلغات دارند، افزود: در حال حاضر تعدادی از شهرستان های جنوب فارس با موضوع نقد وهابیت با همکاری موسسه دارالاعلام به صورت مقدماتی آموزش دیده اند و بزودی باید برنامه ریزی دوره های تکمیلی این شهرستان ها انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این نسبت به شهرستان های دیگر باید وارد برگزاری دوره های مقدماتی امام شناسی با همکاری موسسه دارالاعلام شویم، گفت: بزودی با همکاری این موسسه دوره های مقدماتی و تکمیلی با موضوعات بیان شده در شهرستان های فارس صورت می گیرد.

همچنین، حجت الاسلام صبور مدیر موسسه دارالاعلام شعبه فارس آمادگی خود را در باب اعزام اساتید این موسسه جهت رشد و ارتقاء مبلغان و مبلغات استان اعلام کرد.

کد خبر 1743806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha