روابط عمومی ادارات افسران جهاد تبیین هستند

شعبانی گفت: همه مسوولان وظیفه جهاد تبیین و نشر خدمات دولت داشته و در این راه روابط عمومی های ادارات طلایه دار هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، محمدحسن شعبانی، در نشست مسولان روابط عمومی ادارات که با حضور روسای دستگاه ها برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت روابط عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و عرصه اطلاع رسانی بسیار مهم و قابل ارزش است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: همه ما وظیفه جهاد تبیین و نشر خدمات دولت را داریم و در این راه روابط عمومی های ادارات طلایه دار هستند.

شعبانی با اشاره به توطئه های دشمن در هجمه های رسانه ای علیه ملت ایران گفت: دشمن تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن و نا امید سازی مردم به کار گرفته است و وظیفه داریم بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب در جامعه با بازگو کردن موارد پرشمار امیدزا در کشور، امیدآفرینی کنیم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم تاکید داشت: روسای ادارات به کمک مسولان روابط عمومی ها، خدمات انقلاب را در حوزه اداره خود در دهه فجر به تصویر بشکند و کارهای انجام شده و در حال انجام را به اطلاع شهروندان برسانند.

فرماندار ویژه جهرم گفت: ارتباط موثر با رسانه‌های شهرستان باید سرلوحه کار روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و خوشبختانه اصحاب رسانه جهرم پای کار و همراه هستند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ادارات افسران جهاد تبیین هستند، بیان داشت: توقع داریم روابط عمومی‌ها در راستای امیدآفرینی و ارائه خدمات مجموعه دولت گام مهمی برداریم. 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جهرم در پایان از آغاز کار قرارگاه رسانه‌ای ستاد انتخابات جهرم خبر داد.

کد خبر 1743810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha