تکمیل ظرفیت پیش ثبت نام حج تمتع اهل سنت گلستان/ پیگیر افزایش سهمیه هستیم

میرقاسم پور گفت: با توجه به استقبال متقاضیان اهل سنت استان گلستان، ظرفیت پیش ثبت نام حج تمتع اهل سنت در گلستان تکمیل شده و مدیریت حج و زیارت گلستان از طریق سازمان مرکزی پیگیر افزایش سهمیه برای اهل سنت استان است.

سیدعلی میرقاسم پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: با توجه به آغاز پیش ثبت نام زائران حج تمتع از روز (جمعه ۱۵ دی)، متقاضیان بر حسب اولویت های تعیین شده به سامانه reserve.haj.ir وارد و نسبت به فرآیند پیش ثبت نام حج تمتع اقدام می کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: در حال حاضر سهمیه حج ۱۴۰۳ ایران نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است و به همان نسبت نیز سهمیه استان ها هم برای حج سال آینده کاهش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال متقاضیان اهل سنت استان گلستان، ظرفیت پیش ثبت نام حج تمتع اهل سنت در گلستان تکمیل شده و مدیریت حج و زیارت گلستان از طریق سازمان مرکزی به طور جد پیگیر افزایش سهمیه برای اهل سنت استان است.

میرقاسم پور اظهارداشت: بنا بر اعلام مسئولان سازمان حج موضوع در دست پیگیری است که به محض افزایش سهمیه مراتب از طریق دفاتر زیارتی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: متقاضیان شیعه دارای فیش تا اولویت (۳۱ تیر سال ۸۶) نیز در حال حاضر می توانند با مراجعه به سامانه حج نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت حج گلستان و یا یکی از دفاتر خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان از جاماندگان پیش ثبت نام اهل سنت استان خواست تا با صبوری و دعای خیر خادمین خود در سازمان حج و زیارت و کارگزاران زیارتی را همراهی کنند.

وی افزود: متقاضیانی که قصد انتقال فیش های حج یا عمره را دارند فقط از طریق سامانه tasharof.haj.ir و یا مراجعه به یکی از دفاتر مجاز خدمات زیاراتی در سطح استان اقدام کنند و از اعتماد به افراد متفرقه و تبلیغات سوء در سطح شهرهای استان پرهیز کنند.

میرقاسم پور خاطرنشان کرد: در حج امسال، ۲ هزار و ۸۵۰ زائر در قالب ۲۰ کاروان که ۱۴ کاروان اهل سنت و ۶ کاروان شیعه بودند به سرزمین وحی اعزام شده بودند.

کد خبر 1743812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha