راهپـیـمـایی مـردمـی «جمعـه‌های خشـم و انـزجار» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تظاهرات جمعه خشم هر هفته توسط چند استان برگزار می‌شد که این هفته نوبت به استان کهگیلویه و بویراحمد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم غزه، اظهار کرد: تظاهرات جمعه خشم هر هفته توسط چند استان برگزار می‌شد که این هفته نوبت به استان کهگیلویه و بویراحمد رسید و جهت راهپیمایی خشم مردم نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه، نمازگزاران و مردم استان راهپیمایی برگزار می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به اینکه حدود سه ماه در غزه جنایت‌های روزانه رژیم صهیونیستی ادامه داشته و بیش از ۲۲ هزار نفر از مردم مظلوم غزه توسط این رژیم کودک کش به شهادت رسیدند، شاهد نسل کشی تمام عیار در غزه هستیم.

وی ادامه داد: در اسـتمـرار راهپـیـمـایی مـردمـی «جمعـه‌های خشـم و انـزجار» از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامی آن آمریکای جنایتکار و اعـلام همبسـتگـی و حمــایـت از ملـت مظلـوم و مقـاوم فلســطیـن و غزه فردا، جمـعــه، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ بعد از اقامه نماز پرصلابت و عبادی، سیاسی جمعه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، یزد، بوشهر و خراسان شمالی برگزار می شود.

کد خبر 1743828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha