همایش «در ساعت دلتنگی» در کاشان برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری آیین پایانی شعر «رستگاری در یک و بیست دقیقه» در پاسداشت سید الشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در کاشان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: آیین پایانی شعر «رستگاری در یک و بیست دقیقه» در قالب همایش شعر «در ساعت دلتنگی» با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان، جمعی از مسئولان، شاعران، نویسندگان و مردم دارالمؤمنین کاشان در پاسداشت سید الشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان افزود: در این آیین از ۲۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه، به انتخاب هیأت داوران متشکل از آقایان محمود شریفی (کمیل)، محسن سلطانی و خانم دکتر حسنا محمدزاده، از ۱۳ اثر برگزیده با اهداء لوح، هدیه نقدی و تابلو منقش به تصویر سردار دلها تقدیر شد.

ضابطی ادامه داد: در این مراسم معنوی که در تالار فرهنگ کاشان برگزار شد، جمعی از شاعران به خوانش اشعار خود در رثای سید الشهدای جبهه مقاومت پرداختند.

وی افزود: نقاشی زنده چهره شهید سلیمانی توسط خانم حسینیان و خوشنویسی اشعار توسط خوشنویس ممتاز آقای حجتی از هنرمندان کاشانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شعر «رستگاری در یک و بیست دقیقه» به همت مؤسسه فرهنگی هنری افق عصر بیداری کاشان با همکاری سازمان ها و دستگاه های فرهنگی شهرستان کاشان برگزار شد.

کد خبر 1743849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha