زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود، گفت: مشارکت حداکثری، امنیت‌آور است و نباید صرفا به دلیل ضعف یک نماینده حضور در انتخابات برای تشکیل یک مجلس قوی را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز(۲۲ دی)، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، به مناسبت‌های پیش‌رو و حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام باقر(ع) اشاره کرد و اظهارداشت: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان ماه‌های خودسازی و تربیت نفس است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ۲۷ دی سالروز شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی و یاران شهیدش افزود: این شهدای بزرگوار پیشتازان جهاد و ایثار و شهادت در راه خدا هستند.

وی در ادامه  به فرار شاه خائن در روز ۲۶ دی اشاره کرد و عنوان داشت: رژیم پهلوی با هدایت‌های سیاسی الهی امام راحل و حضور بابصیرت ملت ایران سقوط کرد.

مردم پشتوانه های اصلی انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: مردم همواره در پیروزی انقلاب نقش آفرین بودند و امروز نیز حضور مردم در صحنه های انقلاب و حرکت در این مسیر خار چشم دشمنان است.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

وی بر ضرورت مشارکت و رعایت قوانین از سوی کاندیداها، ستادها و حامیان داوطلبان تاکید کرد و عنوان داشت: مشارکت حداکثری، امنیت‌آور است و نباید صرفا به دلیل ضعف یک نماینده حضور در انتخابات برای تشکیل یک مجلس قوی را از دست داد.

جلوی استخدام های خارج از ساز و کار قانونی گرفته شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: باید با استخدام‌های خارج از سازو کار قانونی و یا با ظاهری قانونی اما با وجود حقیقت تبعیض، در برخی استان‌ها همچون لرستان این موضوع وجود دارد، برخورد جدی شود.

کد خبر 1743951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha