بهسازی ۸۰ میلیونی یک باب منزل مسکونی از محل درآمد موقوفات

حجت الاسلام موسوی از بهسازی ۸۰ میلیونی یک باب منزل مسکونی از محل درآمد موقوفات خبر داد و گفت: این مرمت توسط مرکز افق امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس‌ از گزارش مرکز اجتماعی فرهنگی و قرآنی امامزاده سید ابراهیم (ع)؛ زنجان به اداره کل اوقاف استان زنجان مبنی بر نیاز یک خانواده در یکی از روستاهای شهرستان ایجرود برای بهسازی و تعمیر ومرمت خانه روستایی که بخاطر نبود حمام و سرویس و تاسیسات قابل سکونت نبود  بازدیدی از وضعیت این منزل به عمل آمد و عملیات مرمت آغاز شد.

وی ادامه داد: این خانواده بی بضاعت تقریبا از هیچ امکانات استاندارد و اولیه برای سکونت و زندگی راحت و آسوده برخوردار نبودند که به همت اداره کل اوقاف و از محل عواید موقوفات و مشارکت خیرین و مرکز افق امامزاده برای ساخت حمام،سرویس بهداشتی، کف سازی، دیوارکشی، ایجاد راه فاصلاب، وبازسازی حیاط اقدام شد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: ۸۰ میلیون تومان در این راستا هزینه شد و بعد از پنج ماه کار و فعالیت به یاری خداوند متعال و همیاری مسئولین و خیرین، محیط زندگی مناسب و دارای امکانات اولیه، رفاه را برای این خانواده به ارمغان آورد.

کد خبر 1744033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha