برگزاری دوره «خوانش فصل دوم بیانیه گام دوم انقلاب» ویژه مبلغین و طلاب فارس

حجت الاسلام اسدی از برگزاری دوره «خوانش فصل دوم بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور هزار و ۲۱۵ مبلغ و طلبه در استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از فارس گفت: برگزاری دوره خوانش فصل دوم بیانیه گام دوم انقلاب ویژه مبلغین و مبلغات استان فارس با تدریس حجت الاسلام رئیسی زاده مدیر موسسه امیر بیان شعبه فارس با حضور هزار و ۲۱۵ طلبه به صورت آفلاین در ۵ جلسه برگزار شد.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه فارس بیان کرد: یکی از اساسی ترین مبانی و راه گشا ترین موضوعی که امروزه باید طلاب به آن توجه داشته باشند نقشه راه مستحکم برای موفقیت در امور طلبگی و تبلیغی است.

وی افزود: بیانیه "گام دوم انقلاب" رهبر انقلاب به دلیل چند ویژگی مهم حائز اهمیت است که طلاب باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

اسدی نماینده مرکز آموزش های کاربردی حوزه فارس به بیان ویژگی های این بیانیه اشاره کرد و گفت: ویژگی نخست اینکه این بیانیه دارای "جامعیت" است؛ چرا که هم به مشکلات، خطاها، سوتدبیرها و بی‌تدبیری‌ها اشاره داشته است و هم به ظرفیت‌ها و امکانات وسیع و بی‌بدیلی که در کشور وجود دارد، اشاره کرده است که مهمترین سرمایه و ظرفیت نیز سرمایه انسانی است.

وی ویژگی دوم بیانیه گام دوم انقلاب را "نگاه به آینده" دانست و اظهار کرد: در عین حال که این بیانیه نگاهی به گذشته و مشکلات دارد، چشم‌اندازی است که قله‌ها و مسیر رسیدن به قله‌ها را هم مشخص می‌سازد. این بیانیه راه‌های طی شده را یادآوری می‌کند تا امیدزدایی رسانه‌های غربی و کنش‌گران سیاسی معاند را خنثی کند. مقام معظم رهبری در این بیانیه یادآوری می‌کنند که قله و مقصد کجاست و امید هم می‌دهند که مسیر طی‌نشده را باید طی کرد تا به قله رسید.

به گفته نماینده مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه های علمیه فارس، ویژگی سوم این بیانیه"مخاطب قرار دادن جوانان" است. البته مخاطب آن تمامی مردم ایران و جهان، مسئولان قوای سه گانه و حتی دشمنان هستند، چراکه رهبری به دشمنان هشدار می‌دهد که با چه ملت و انقلابی روبرو هستند، اما مخاطب اصلی جوانان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: داشتن ویژگی های منحصر به فرد بیانیه گام دوم انقلاب باعث شده است که مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس برنامه ریزی دقیقی نسبت به فراگرفتن این نقشه راهبردی که از لسان مبارک ولی فقیه جامعه نوشته شده است؛داشته باشد

این دوره آموزشی ویژه طلاب و مبلغین تا پایان تمام فصول بیانیه گام دوم انقلاب ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1744041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha