کانال یک تلویزیون روسیه میزبان سفره ایرانی شد

طرز تهیه یکی از غذاهای سنتی ایرانی به عنوان بخشی از برنامه «سالم زندگی کن» در کانال یک تلویزیون سراسری روسیه در معرض تماشای مخاطبان روس قرار گرفت.

به گزارش  خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی «سالم زندگی کن» که در شمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است بخشی از برنامه صبحگاهی «کانال یک» به عنوان پربیننده‌ترین شبکه تلویزیونی روسیه بشمار می‌رود.

در این برنامه یکی از کارشناسان حوزه آشپزی ایرانی با حمایت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، آماده‌سازی غذای ایرانی را به بینندگان این برنامه آموزش داد و درباره فواید آن، مقداری کالری موجود و مناسبت‌هایی که این غذا در ایران طبخ و مصرف می‌شود توضیحاتی ارائه نمود.  این برنامه از کانال یک تلویزیون در سراسر روسیه و کشورهای حوزه مشترک‌المنافع، پخش شد.

«کانال یک» شبکه تلویزیونی اصلی حوزه فدرال و تمام روسیه است. این کانال از آوریل ۱۹۹۵ به عنوان عضو اتحادیه رادیوتلویزیون‌های اروپا کار خود را آغاز نموده است. این کانال تلویزیونی پرمخاطب دارای بخش‌های مختلف برنامه‌های خبری، اجتماعی و فرهنگی‌ست. ۸۲ درصد از جمعیت روسیه این کانال را به عنوان منبع دریافت اخبار بر منابع دیگر ترجیح می‌دهند.

کانال یک تلویزیون روسیه میزبان سفره ایرانی شد

کد خبر 1744055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha