نیمی از شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان، مقطع ابتدایی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به شهادت 26 دانش آموز در حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدا گفت: ۱۳ نفر از این دانش آموزان دوره ابتدایی بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رضا رضایی با بیان اینکه در پی حمله تروریستی روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه به گلزار شهدای کرمان ۲۶ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند؛ افزود: از این تعداد ۱۲ نفر دختر و ۱۴ نفر پسر هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: از مجموع شهدای دانش آموز این حادثه دو نفر از شهرستان نرماشیر، دو نفر از شهرستان زرند و ۲۲ نفر از شهرستان کرمان کرمان هستند.

وی ادامه داد: از ۲۶ نفر شهدای استان کرمان، یک نوآموز پیش دبستانی، یک دانش آموز با نیازهای ویژه، ۱۳ دانش آموز دوره ابتدایی، ۵ نفر هنرجوی هنرستان های فنی و حرفه ای و ۶ نفر نیز دانش آموز مدارس متوسطه دوره اول و دوم نظری هستند.

رضایی گفت: در این حادثه تروریستی سید میثم حسینی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان نیز به شهادت رسید و اعضای حیاتی بدن این شهید بزرگوار به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی در پایان اضافه کرد: شهیده فائزه رحیمی، دانشجو معلم ورودی ۱۴۰۰ رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران نیز یکی از شهدای حادثه تروریستی کرمان است.

کد خبر 1744088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha