اختلاف نظر نباید منجر به تقابل و جبهه‌گیری شود

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ظرفیت‌های متعددی داریم که نباید منجر به اختلافات شود، گفت: اختلاف نظر گاهی وجود دارد و این موضوع نباید منجر به تقابل و جبهه‌گیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۲۳ دی ماه) در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر(ع)، اظهار کرد: شورای ائتلاف ظرفیت مبارک و موثری بوده که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های خوبی دارد و باعث شده که انقلاب اسلامی در مقابل توطئه های خطرناک طراحی شده دشمنان سال های سال مقاومت کند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت وجود نظام جمهوری اسلامی ایران و مکتب تشییع خداوند ظرفیت‌های ترکیبی سیاسی و نظامی در خدمت ملت و سرزمین ایران قرار داده است.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یکی از ظرفیت‌های کارسازی است که می‌تواند در صورت لزوم در جاهای لازم ورود پیدا کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کسانی که دغدغه انقلاب، نظام و ارزش‌ها را دارند نباید فقط زمان انتخابات بیدار شوند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های متعددی داریم که نباید منجر به اختلافات شود، ادامه داد: اختلاف نظر گاهی وجود دارد و این موضوع نباید منجر به تقابل و جبهه‌گیری شود.

آیت الله حسینی آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را یادآور شد و تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی، بیکاری، طلاق، تبعیض، بی عدالتی، طایفه گرایی، اسراف و ... باید توسط اعضای نخبه و متخصص شورا بررسی و با استفاده از ظرفیت‌های لازم، راهکارهای عملی برای رفع این موانع پیشنهاد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج یادآور شد: باید با برنامه و تشکیل کارگروهی تحت عنوان «هیئت اندیشه ورز» این مسائل، علل و عوامل آنها بررسی و کار کارشناسی صورت گیرد.
وی اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که در شورا باید شکل بگیرد «نیروسازی» بوده که در زمینه‌های مختلف تخصص لازم را نیز داشته باشند.
آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: خون های بسیاری از انسان‌های مقدس برای انقلاب اسلامی بر زمین ریخته شده تا این انقلاب به وقوع پیوست و همه انبیا در طول تاریخ زحمت کشیدند تا در زمان و در طول تاریخ انقلابی به وقوع پیوست و این مبالغه نیست.
امام جمعه یاسوج تاکید کرد: انقلاب اسلامی که همه دنیا را تحت تاثیر سیاسی، اجتماعی و اخلاقی قرارداد نباید اجازه دهیم که آسیب ببیند.
وی با اشاره به اینکه سوء مدیریت، سوءتدبیر و سهل انگاری‌ها گاهی باعث بروز برخی مشکلات در جامعه می‌شود، افزود: شورا می‌تواند مسائل اقتصادی کشور را رصد و نظرات لازم را نیز ارائه دهد.
آیت الله حسینی به ظرفیت‌های ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: استان منطقه محرومی بوده و علیرغم ظرفیت‌ها، کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
امام جمعه یاسوج ضمن اشاره به اینکه دولت‌ها با همه گرایش‌ها به حوزه فرهنگ توجه کمتری دارند، گفت: استان نوپای کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت‌های ضعیفی داشته و در زمینه مسجد، حسینیه، مهدیه و حوزه‌های علمیه نیازمند حمایت است.
کد خبر 1744114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha