انصارالله یمن مددکار جبهه مقاومت است

حجت الاسلام میثم تارم از انصارالله یمن به عنوان یکی از مددکاران جبهه مقاومت یاد کرد و گفت: دفاع یمن از مردم مظلوم غزه و فلسطین آنقدر برای آمریکا و اسرائیل تلخ است که این خشم و غصب خود را با حمله به نقاطی از یمن نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۳ دی ماه) بزرگداشت سومین روز شهادت شهید سید میثم حسینی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان در مصلی پیامبر اعظم (ص) جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسینی، گفت: شهید سید میثم جوانی فداکار، معلمی دلسوز، مدیری پر توان و جهادی و یکی از خادمان امام رضا (ع) بود.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه شهدا از بندگان برگزیده خداوند هستند، افزود: خداوند شهید حسینی را انتخاب کرد و او به آرزوی خودش که همانا سعادت اخروی است نائل آمد.

وی با اشاره به این که مومنین به جایگاه شهید غبطه می خورند، بیان کرد: هر انسان مومنی آرزوی شهادت دارد مثل سردار سلیمانی که در اواخر عمر با برکت خود، به فرزندان و والدین شهدا التماس می کرد که دعا کنند شهید شود.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: به فرموده پیامبر اکرم (ص)، شهادت افضل فضیلت ها است و بالاتر از مقام شهید مقامی نیست و خداوند متعال بالاترین مدال افتخارش را نصیب پیامبران، ائمه (ع) و اولیای الهی و شهید سید میثم حسینی کرده است.

امام جمعه جیرفت یادآور شد: این شهید والامقام در روز سالروز میلاد مادرش حضرت زهرا (س) و شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه مصیبت ۱۳ دی ماه امسال برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه ما سخت و تلخ بود، عنوان کرد: همه مردم در شهرهای مختلف در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان شرکت کردند که این مهم نشان می دهد ملت ما ملت شهید پرور هستند.

حجت الاسلام تارم با اشاره به این که شهدای این حادثه تروریستی از درجه بالایی برخوردار هستند، ادامه داد: فراق و فقدان این شهید برای خانواده، همکاران و همه ما سخت است اما چاره ای جزء صبر نیست.

امام جمعه جیرفت ابراز کرد: خداوند در آیه ۱۵۳ سوره بقره می فرماید؛ از دو عنصر صبر و نماز در زندگی مدد بگیرید.

وی تصریح کرد: قطعا نتیجه صبر، استقامت، پایداری و مقاومت پیروزی و موفقیت است و امروز نمونه بارز این صبر و استقامت را در غزه و قبل از آن هم در یمن دیدیم که یمنی ها در مقابل ائتلاف بین المللی پیروز شدند.

حجت الاسلام تارم از انصارالله یمن به عنوان یکی از مددکاران جبهه مقاومت یاد کرد و گفت: دفاع یمن از مردم مظلوم غزه و فلسطین آنقدر برای آمریکا و اسرائیل تلخ است که این خشم و غصب خود را با حمله به نقاطی از یمن نشان دادند.

امام جمعه جیرفت دومین مددکار در زندگی را نماز برشمرد و عنوان کرد: شهید میثم حسینی بسیار به نماز اول وقت آن هم به جماعت پایبند بود و همواره در صف نماز جماعت دانشگاه حضور پیدا می کرد.

کد خبر 1744167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha