افزایش رشته های هنرستان دخترانه هنرهای زیبا و راه اندازی هنرستان پسرانه گلستان در آینده ای نزدیک

متین از افزایش رشته های هنرستان دخترانه هنرهای زیبا و راه اندازی هنرستان پسرانه هنرهای زیبا استان گلستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

الهام متین امروز (شنبه ۲۳ دی) در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی هنری بهارستان و هنرستان دخترانه هنرهای زیبا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: این بازدید در راستای کسب اطلاعات دقیق و رصد پروژه های استانی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه ساختمان بهارستان یکی از پروژه های بزرگ استان است، افزود: هنرستان دخترانه هنرهای زیبا نیز در این ساختمان است و دانش آموزان در ۲ رشته مشغول تحصیل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در فصل امتحانات هنرجویان هنرستان، فعالیت آموزشی و نحوه برگزاری آزمون و فضای آموزشی این مجموعه مورد بازدید قرار گرفت تا با برنامه ریزی لازم مشکلات این مجموعه حل شود.

متین از راه اندازی هنرستان پسرانه هنرهای زیبا در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: نگاه دوم ما اضافه شدن رشته به رشته های هنرستان دخترانه هنرهای زیبا است.

وی افزود: با فضای موجود هنرستان دخترانه هنرهای زیبا نمی توان رشته های این هنرستان را اضافه کرد و در آینده نزدیک این اقدام انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان با تبریک ماه رجب ادامه داد: ماه رجب، ماه پر خیر و برکتی است و بتوانیم از این ماه بهره مناسبی را ببریم.

کد خبر 1744171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha