لزوم سرعت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان

عباسی با بیان اینکه اهتمام ویژه دولت مردمی و انقلابی، بر سه مقوله اشتغال، مسکن و ازدواج است، تاکید کرد: در این راستا پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان سرعت یافته که همچنان باید شتاب بیشتری یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ‌ اسدالله عباسی عصر امروز (شنبه ۲۳دی) در جلسه شواری مسکن گیلان با تبریک ولادت حضرت امام محمدباقر (ع)  و آغاز ماه پرفضیلت رجب، اظهار کرد: با توجه به سیاستهای دولت مردمی و انقلابی آیت الله دکتر رئیسی، باید احداث مسکن اولویت کار ما باشد و تلاش کنیم تا پروژه های مربوطه با شتاب بیشتری دنبال شود.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته هم اینک پیشرفت فیزیکی احداث مسکن در گیلان سیر صعودی خوبی یافته اما باید این روند سرعت بیشتری به خود بگیرد چرا که به مردم قول داده‌ایم و باید به وعده‌های خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: در پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی کمتری دارند باید دلایل مشخص و ارائه شود و مشکلات نیز ریشه‌یابی شوند تا برای رفع آنها چاره‌اندیشی شده تا با سرعت بیشتری پیش بروند.

استاندار گیلان بیان کرد: همچنین نظارت و دقت در سرعت عمل کار احداث مسکن بیشتر شود و از روشهای نوین و سازه‌های نوین در احداث مسکن استفاده شود و از سوی دیگر در پروژه‌های جدید با پیمانکارانی قرارداد بسته شود که در انجام تعهدات خود از سرعت بیشتری برخوردار هستند و دارای امکانات کافی باشند.

عباسی در ادامه بیان کرد: در بخش نهضت ملی مسکن برای اینکه آورده متقاضیان بیشتر شود باید زمین و آغاز به کار پروژه‌ها به متقاضیان اعلام شود که به طور حتم با این شیوه، متقاضیان نیز آورده خود را تهیه و واریز می‌کنند که در این صورت احداث مسکن سرعت بیشتری خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه به متقاضیان زمین در طرح جوانی جمعیت در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش متقاضیان در این بخش باید به افزایش تراکم و همچنین متناسب با داشته‌های خود و براساس آمایش سرزمین تصمیم‌گیری کنیم زیرا در گیلان با کمبود زمین مواجه هستیم.

کد خبر 1744181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha