محورهای مواصلاتی آستارا باز است

بابایی گفت: محورهای مواصلاتی تحت حوزه استحفاظی آستارا و مسیر تمامی روستاهای شهرستان باز است.

غلامرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: با تلاش ماموران راهداری محورهای مواصلاتی تحت حوزه استحفاظی اداره راهداری شهرستان آستارا باز است و برف‌روبی و نمک‌پاشی مسیرها ادامه دارد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا با بیان‌اینکه ماموران راهداری برف‌روبی و نمک‌پاشی مسیرهای مواصلاتی را از نخستین ساعت بارش برف آغاز کرده‌اند، افزود: هم اکنون ۲ اکیپ مجهز متشکل از ۱۶ نیروی انسانی و تجهیزاتی همچون لودر، گریدر، برف‌روب، نمک‌پاش مکانیزه و دستی در راهدارخانه بهارستان مستقر و مشغول به کار هستند.

وی تصریح‌کرد: همچنین تیمی از شهرستان رشت با ۳ دستگاه برف‌روب به آستارا اعزام شده و مشغول برف‌روبی محورهای مواصلاتی هستند.

بابایی با اشاره به اینکه در حال حاضر مسیرروستاهای آستارا باز است، گفت: اگر مسیر روستایی در ساعات آینده بسته شود ماموران راهداری در اولین فرصت اقدام به بازگشایی مسیر خواهند کرد هر چند که دهیاران با همکاری مردم و به کارگیری بیل مکانیکی و سایر تجهیزات اقدام به بازگشایی معابر می‌کنند و نمک نیز به منظور نمک‌پاشی معابر در اختیار برخی دهیاری‌ها قرار گرفته است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: به رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی کوهستانی غرب گیلان به ویژه شهرستان آستارا را دارند، توصیه می‌شود که خودروهای خود را به زنجیر چرخ و وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

کد خبر 1744206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha