دو هنرمند برگزیده جشنواره تئاتر مناطق کشور شدند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: برگزیدگان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور معرفی که از این شهرستان دو هنرمند به عنوان نمونه کشوری تقدیر شدند.

زهره بابایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در این جشنواره از ستایش خاکشور در بخش بازیگری خردسال و  سروش حیدری برای طراحی پوستر نمایش شیرهای خان بابا سلطنه از شهرستان شیروان تقدیر شد.

 وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور ٢١ نمایش صحنه ای از استان های مختلف همراه بود که استانهای تهران، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران، گلستان، کرمان و سیستان و بلوچستان در مشهد حضور داشتند.

 بابایی عنوان کرد: در این جشنواره ۳۵ گروه تئاتر از هشت استان کشور در قالب بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق (منطقه خاوران) به رقابت با یکدیگر پرداختند، جشنواره تئاتر مناطق کشور مرحله دوم برای ارزیابی گروه های نمایشی به منظور انتخاب گروه های برگزیده برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر است.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیان کرد: در جشنواره تئاتر مناطق کشور، ۲۰ گروه تئاتر صحنه ای و ۱۵ گروه تئاتر خیابانی با جمعیتی حدود ۴۰۰ هنرمند به اجرای نمایش پرداختند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1744233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha