احصای ۶۶ مسئله خراسان جنوبی توسط مجمع بسیجیان

نوفرستی گفت: سال گذشته در مجموع ۶۶ مسئله در موضوعات مختلف توسط کارگروه‌های تخصصی مجامع بسیج خراسان جنوبی شناسایی و احصاء شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل نوفرستی امروز یکشنبه (۲۴ دی) در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان اظهار کرد: تقابل حق و باطل در طول تاریخ بوده است و خدا را شاکریم که در ادامه نهضت عاشورا، امامین انقلاب پرچم اسلام را به دست گرفتند و این انقلاب زمینه‌سازی برای ظهور است.

رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با اشاره به تلاش دشمن علیه انقلاب اسلامی، گفت: افتخار بسیجیان این است که تحت فرماندهی ولایت فقیه و نائب امام زمان(عج) خدمت می‌کنند.

وی بیان کرد: شکل جدیدی از بسیج را در کشورهای غربی شاهد هستیم و باید تعریف جدیدی از بسیج ارائه داد.

نوفرستی در ادامه با اشاره به اینکه هفت گروه تخصصی در مجمع بسیجیان استان فعال است، افزود: ۶۶ کارگروه تخصصی هم در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال قبل ۶۶ مسئله توسط مجامع بسیج احصاء و اولویت‌بندی شد، عنوان کرد: کمیته علمی اجلاس تشکیل و چند طرح برای حل این مسائل بررسی شد.

وی افزود: از سوی مجامع بسیجیان شهرستانی هم طرح‌هایی ارائه شد که چهار طرح آن مورد بررسی قرار گرفت.

نوفرستی با ذکر این نکته که مجمع بسیجیان به دنبال کار اجرایی نیست بلکه مسائل را احصاء و در هیئت‌های اندیشه‌ورز بررسی و راهکار ارائه می‌دهند، گفت: رصد آسیب‌های جزو دستور کار اصلی مجامع بسیج است.

رئیس مجمع بسیجیان خراسان جنوبی بر بازگویی اقدامات و دستاوردهای بسیج برای مردم از طریق ارتباط با رسانه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 1744239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha