کانون های خدمت رضوی به گسترش فرهنگ و سیره رضوی کمک می کند

حسینی گفت: همکاری‌ کانون های خدمت رضوی بخصوص در تولیدات مرکز صدا و سیما موجب گسترش فرهنگ و سیره رضوی در استان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سید محسن حسینی امروز (یکشنبه ۲۴ دی) در نشست با مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: همکاری‌ کانون های خدمت رضوی بخصوص در تولیدات مرکز صدا و سیما موجب گسترش فرهنگ و سیره رضوی در استان می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه از سن پنج سالگی یکی از اعضای فعال در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرکرد بوده است، ادامه داد: در صدا و سیما به برخی مسائل ضریب می‌دهیم و هر مسجد بتواند یک محصول (فیلم کوتاه، موشن و ...) تولید کند، از صداوسیما پخش خواهد شد.

حسینی بابیان اینکه ایده‌مند بودن بچه‌های مسجد مهم است افزود: فعالیت بچه های مسجد در قالب مستند مستقل، یک بخش از برنامه روزانه یا شبانه یا برنامه کودک در صداو سیما انعکاس داده می شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح مستند «۳۰ شب، ۳۰ مسجد» در ماه مبارک رمضان نیز با همکاری کانون های مساجد استان به روی آنتن می رود.

وی افزود: در خصوص تولید فیلم مستند «کبوترحرم» که تاکنون ۳۰ قسمت آن هر ۲ هفته یکبار در صدا وسیمای جهانین با محوریت فعالیت و عملکرد کانون های خدمت رضوی در استان نمایش داده شده است.

وی ادامه داد: این دست آورد می تواند باب جدیدی در جهت همکاری هرچه بیشتر صدا وسیما استان با آستان قدس رضوی ایجاد کند.

 حسینی با اشاره به دست آوردهای ارزشمند و تاثیرگذار مستند «کبوتر حرم» افزود: صدا وسیما به دنبال رویکردهای جدید، نوآورانه و خلاقانه در برنامه‌های معارفی و قرآنی است و امیدواریم تا با پیوست رسانه در گسترش معارف و سیره رضوی اتفاقات جدیدی رقم بخورد.

کد خبر 1744266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha