نقش راهبردی رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

عزیززاده گرجی نقش رسانه ها در حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و سیره عملی شهدا راهبری توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در حاشیه سفر شهرستانی استاندار، معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی به شهرستان میاندورود با حضور در بیت شهید هادی محمدزاده در سورک ضمن ادای احترام به مقام شامخ ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس این خطه از شمال کشور و تبریک میلاد با سعادت امام محمدباقر (ع) و حلول ماه رجب، اظهار کرد:شهید محمد زاده شانزده سال بیشتر نداشتند اما فهم درک عمیقی در مکتب امام حسین(ع) کسب کردند و با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) در برابر رژیم بعث عراق قد علم کردند.

نقش راهبردی رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

وی با بیان اینکه ولایت مداری توصیه موکد رزمندگان اسلام است، افزود: ذیل فهم رهبری موفقیت حاصل خواهد شد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه معرفت به ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی را باید با بازخوانی سیره شهدا کسب نمائیم، گفت: تکریم خانواده های معظم شهدا حرکت در مسیر شهداست.

نقش راهبردی رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

وی با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی ما به واسطه ایثار شهدا محقق شده باید با خدمت درست امانت دار میراث شهدا باشیم، خاطرنشان شد: باید در جهت تقویت جریان انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

عزیززاده گرجی گفت: مسیر شهدا مسیر سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت است باید با تاسی از سیره عملی شهدا به مردم خدمت کنیم.

وی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط اصحاب خبر و رسانه اشاره کرد و افزود: رسانه ها نقش انکارناپذیری در بحث حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس ایفا می کنند.

نقش راهبردی رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

کد خبر 1744343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha