زمینه مسئولیت پذیری رأی اولی ها در انتخابات فراهم شود

عزیززاده گرجی با بیان اینکه باید زمینه نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه های مختلف نظیر حضور در جمع عوامل اجرایی انتخابات فراهم شود، گفت: باید به نسل نو فرصت مسئولیت پذیری در عرصه انتخابات داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در حاشیه سفر شهرستانی استاندار، معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی به میاندورود با حضور در فرمانداری این شهرستان با رأی اولی ها پیرامون اهمیت مشارکت در انتخابات ۱۱اسفند ماه امسال به بحث و گفتگو نشست و اظهار کرد: رفع مشکلات کشور در گرو انتخاب درست و انداختن رأی اصلح به صندوق است.

زمینه مسئولیت پذیری رأی اولی ها در انتخابات فراهم شود

وی با بیان اینکه نباید بدون تحقیق و بررسی فقط روی اظهار نظر یکی از دوستان و اطرافیان به داوطلبین انتخابات رأی دهیم، افزود: باید به انتخاب درست فکر کرد.

عزیززاده گرجی به جایگاه و اهمیت شناخت از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: باید مبتنی برفکر و اندیشه رأی دهیم.

وی با بیان اینکه هرجا با پشتوانه ی فکر و اندیشه، انتخاب کردیم قطعا با مشکلات کمتری مواجه بوده ایم، ادامه داد: باید نشست های بصیرت افزایی با محوریت مشارکت در انتخابات در مدارس برگزار شود.

زمینه مسئولیت پذیری رأی اولی ها در انتخابات فراهم شود

عزیززاده گرجی با بیان اینکه باید زمینه نقش آفرینی دانش آموزان در عرصه های مختلف نظیر حضور در جمع عوامل اجرایی انتخابات فراهم شود، خاطرنشان شد: باید به نسل نو فرصت مسئولیت پذیری در عرصه انتخابات داده شود.

وی در بخشی از سخنانش به شعار بدلی زن، زندگی، آزادی اشاره و از حضرت زهرا(س) به‌عنوان سبب خلقت و آفرینش همه مخلوقات عالم یاد کرد و گفت: حضرت حق در حدیث قدسی می‌فرمایند: «یا اَحْمَد! لَوْلاکَ لَمَا خَلَقْتُ الأفْلاکَ، وَ لَوْلا عَلِیٌّ لَما خَلَقْتُکَ، وَ لَوْلا فاطِمَةُ لَما خَلَقْتُکُما ای احمد! اگر اراده‌ای در خلقت تو نبود، افلاک را خلق نمی‌کردم، و اگر اراده‌ای در خلقت علی نبود، تو را خلق نمی‌کردم، و اگر اراده در خلقت فاطمه نبود، هیچ‌کدام از شما دو نفر را خلق نمی‌کردم».

وی افزود: طول عمر به ظاهر کوتاه حضرت زهرا(س) و زندگی نورانی و حیات بخش آن حضرت در فرزند پروری، همسرداری، ولایت مداری، دین داری و غیره باید در جامعه تبیین شود.

کد خبر 1744391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha