معتکفین رجبیه در کانون شهید گراییلی قائم شهر گردهم می آیند

مهرنیا گفت: برنامه های ویژه و جذاب قرآنی، دینی و ارزشی زینت بخش مراسم اعتکاف رجبیه در کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی خرماکلا قائم شهر است.

مهدی مهرنیا_ مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی خرماکلا قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: ویژه برنامه های مناسبتی ایام سال توسط کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی خرماکلا قائم شهر فرصتی مهم برای تبیین ارزش ها در بین نسل جدید است که اگر چه برنامه های مختلفی در طول سال انجام می شود.
وی افزود: در زمان ایام البیض با توجه به شرایط کنونی جامعه ییش از پیش مورد توجه است و با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان باید این روزها بیش از پیش در روشنگری نسل جدید دقت شود.
مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی خرماکلا قائم شهر با بیان اینکه  حدود ۱۰ برنامه در ایام البیض امسال توسط کانون ما برگزار می شود، یادآور شد: مراسم معنوی اعتکاف که در روزهای ۵ تا ۷ بهمن ماه در این‌مسجد برگزار می شود، همراه با برنامه های ویژه و جذاب قرآنی، دینی و ارزشی است.
مهرنیا گفت: برپایی موکب پذیرائی به مناسبت ایام البیض... توسط هیئت نوجوانان  علی اکبر روستای خرماکلا، مراسم افطار دهی در مسجد النبی روستای خرماکلا در شب شهادت، بر گزاری مسابقه پیامکی و مسابقه کتابخانی به مناسبت ایام البیض، دید و بازدید از خانواده شهدا و تقدیر از فرزندان پسر شهدا و اهدا هدایا، برپایی هیئت، برپایی موکب توسط نوجوانان دختر روستای خرماکلا به مناسبت ارتحال حضرت زینب(س) و  غبار روبی گلزار شهدا توسط نوجوانان هیئت علی اکبر (ع) روستای خرماکلا از جمله این برنامه هاست.
وی افزود: همه دغدغه ما توجه به بینش و افزایش بصیرت بچه مسجدی هاست و در این راستا با همه توان برنامه های فرهنگی را در دستور کار داریم.

کد خبر 1744489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha