جنگ غزه و جبهه مقاومت منشاء تحولات عظیم در سطح جهانی می‌شوند

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه جنگ غزه و جبهه مقاومت شیرازه جریان استکبار و رژیم صهیونیستی را درهم شکسته است گفت: مقاومت مردم فلسطین، نظام محاسباتی رژیم صهیونیستی را کاملا مختل کرده است ضمن اینکه این جریان امری تاریخ ساز و منشاء تحولات بسیار عظیم در سطح جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام «محمد جوادی حاج علی اکبری» ، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در گفتگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان در خصوص نقش طوفان الاقصی در بیداری اسلامی گفت: شرایط به گونه پیش می رود که یک مقدار جنایت های رژیم صهیونستی درحال عادی شدن است و از طرفی هم مقاومت شگفت انگیز مردم فلسطین و جبهه مقاومت قابل تحسین است لذا مهمترین پیام برگزاری همایش هایی مانند طوفان الاقصی و اجتماعاتی از این قبیل، این است که حتی کشته شدن یک نفر هم در فلسطین عادی نیست.

وی با بیان اینکه حتی مقاومت فلسطینی ها در برابر جریان استکبار هم حتی یک روز عادی نیست اظهار کرد: بلکه این جریان یک امر بسیار جدی و تاریخ ساز و منشاء تحولات  بسیار عظیم در سطح جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری اظهار کرد: امت اسلامی باید دائم نسبت به آن چه که در فلسطین رخ می دهد واکنش نشان دهد. این واکنش هم باید در سطح عموم و هم در سطح نخبگان باشد به ویژه دراین میان وظیفه نخبگان وعلمای امت سنگین تر وهزاران برابر بیشتر است.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: همایش طوفان الاقصی که بخشی ازعلمای امت اسلامی از مذاهب مختلف در آن گرد آمدند در واقع  بیانگر اتحاد امت اسلامی در وجهه علمایی است که در برابر آن چه در منطقه و جهان رخ می دهد.

وی با بیان اینکه جنگ غزه و جبهه مقاومت شیرازه جریان استکبار و رژیم صهیونیستی را درهم پاشیده است تصرح کرد: مقاومت مردم فلسطین و جبهه مقاومت، نظام محاسباتی  رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را کاملا مختل کرده است ضمن اینکه رفتارهای اخیرشان هم نشان دهنده این است که  کاملا از جریان محاسبات خارج شدند و انشالله به لطف پروردگار افول و سقوطشان سرعت خواهد گرفت.

حجت الاسلام حاج علی اکبری ابراز امیدواری کرد که با حمایت کشورهای اسلامی و آزادیخواه جلوی این جنایت ها در منطقه گرفته شود.

همچنین تصریح کرد: چیزی که به وضوح آشکار شده، بی‌حیایی و بی‌شرمی حامیان رژیم صهیونیستی است. به نظر بنده، آنان که از این رژیم حمایت می‌کنند، از خود صهیونیست‌ها پلیدترهستند، هر چند این اتفاقی است که جلوی چشمان ما در حال رخ دادن است.

کد خبر 1744505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha