اعتکاف مقدمه ای برای جذب جوانان به برناه های دهه فجر است

حجت‌الاسلام حجت پناه گفت: اعتکاف می تواند مقدمه ای برای جذب نوجوانان و جوانان به اجرای ویژه برناه های دهه مبارک فجر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمد ابراهیم حجت پناه در نخستین نشست هم اندیشی اعضای کمیته مساجد و بقاع متبرکه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری که در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان برگزار شد، اعتکاف می تواند مقدمه ای برای جذب نوجوانان و جوانان به اجرای ویژه برناه های دهه مبارک فجر باشد.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از سخنرانان مطرح استانی برای نشست های تبیینی و بصیرتی در مساجد باید استفاده شود، افزود: ترویج آرمان های انقلاب و اسلام وظیفه هر مسئول در کشور است.

حجت الاسلام حجت پناه افزود: جهت اعزام مبلغ به جلسات و نشست های تبیینی و بصیرتی، مدیریت حوزه های علمیه استان به اعضای کمیته مساجد ملحق شود.

در ادامه نشست سایر اعضا به ارائه برنامه ها، دیدگاه ها و پیشنهادها در خصوص برنامه های کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان پرداختند و مصوب شد اعضای کمیته ویژه برنامه های دستگاه های خود را تا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه کمیته مساجد استان ارائه کنند.

خاطرنشان می‌شود: اعضای کمیته مساجد و بقاع متبرکه استان شامل رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، اداره کل تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد، بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اداره کل اوقاف و امورخیریه و ستاد اقامه نماز هستند.

کد خبر 1744509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha