اسناد سجلی برادران شهید «آناهیده» در یاسوج رونمایی شد

اسناد سجلی برادران «شهید منوچهر و حیدرقلی آناهیده» از شهدای هشت سال دفاع مقدس در یاسوج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد اسناد سجلی برادران شهید «منوچهر و حیدرقلی آناهیده» رونمایی شد.

مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در امور ایثارگران در این آئین گفت: همه مدیون و مرهون خون مطهر شهدا هستیم و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده های معزز آنها وظیفه و تکلیفی است که بر دوش همه ما است.

محمد مشکینی با اشاره به این فراز ارزشمند مقام معظم رهبری که «فضیلت زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: پاسداشت یاد و نام شهدا در واقع حراست از آرمان ها، ارزش ها و دستاوردهایی است که شهدا جان خود را برای آن فدا کردند.

وی تصریح کرد: امروز عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهدا است.

مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در امور ایثارگران همچنین به اهمیت انتخابات و نقش ثبت احوال اشاره کرد و ابراز داشت: نقش ثبت احوال در انتخابات کلیدی است و به عنوان یکی از مراجع چهار گانه در تایید صلاحیت افراد منشا اتفاقات خوبی بوده و از سوی دیگر با ارائه خدمات شناسنامه‌ای به مردم و احراز هویت آنان در انتخابات نقش تاثیرگذاری دارد.

مشکینی افزود: نقش مهم ثبت احوال در تایید هویت افراد در انتخابات سال جاری تاثیرگذارتر از قبل خواهد بود، زیرا تمامی اطلاعات هویتی به صورت کاملا الکترونیک از پایگاه ثبت احوال اخذ و اطلاعات انتخابات افراد در پایگاه ثبت خواهد شد.

گفتنی است در این آئین از خانواده‌های معظم برادر و فرزند شهید آناهیده تجلیل شد.

کد خبر 1744514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha