کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی در زرین‌دشت برگزار شد

حجت الاسلام اسدی گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان طلبه طرح امین شهرستان زرین دشت برگزار شد.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه طلاب خواهر طرح امین شهرستان زرین دشت خبر داد و گفت: این کارگاه با تدریس سرکار فرشته توانانیا، استاد حوزه و دانشگاه و عضو جامعه نخبگانی حوزه های علمیه در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی اداره آموزش و پرورش زرین دشت برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف به دنبال فاصله‌گرفتن زنان از اسلام و ترویج افکار مسموم بر علیه این قشر هستند لذا با توجه به گستردگی ابعاد مختلف زندگی، توجه به سبک زندگی اسلامی براساس مبانی دینی یکی از نیازهای اصلی خانواده‌ها است.
 
نماینده مرکز آموزش کاربردی حوزه های علمیه استان فارس همدلی و با هم بودن را از تاکیدات سیره نبوی و بزرگان دین برشمرد و تصریح کرد: امروز صیانت از حریم خانواده‌ها بسیار ضروری است.

وی از راهکارهای مقابله با سبک زندگی غربی و غیراسلامی را برجسته کردن تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی دانست و گفت: سبک زندگی اسلامی فرهنگی غنی است که باید به آن توجه و به این اصالت اسلامی خودمان افتخار کرده و آن را حفظ کنیم.

اسدی با اشاره به اینکه عوامل متعددی بر سبک زندگی اسلامی اثرگذارند که در این میان رسانه از مهم‌ترین این عوامل قلمداد می‌شود، اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی به معنای چشم‌پوشی از لذات و نعمات نیست، بلکه با فراگیری فنون و روش‌های زندگی اسلامی می‌توان پله‌های موفقیت و سربلندی را طی کرد.

کد خبر 1744524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha