خدمتگذاری مهمترین جلوه زندگی آیت الله هادی روحانی بود

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه آیت الله روحانی کار و خدمت به مردم را اولویت می دانست و در حالت بیماری نیز از حضور در جلسات و منابر وعظ کوتاهی نمی کرد، گفت: آثار خدمتگذاری شیخ هادی در جای جای استان و شهرستان بابل مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام حسن روحانی-امام جمعه بابل در بیست و چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله شیخ هادی روحانی (ره)، نماینده اسبق ولی فقیه درمازندران که با سخنرانی آیت الله مروی تولیت آستان مقدس رضوی در حوزه علمیه خاتم الانبیا(صدر) بابل برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام شهادت امام هادی(ع) با بیان اینکه مرحوم روحانی از قبل انقلاب تا لحظات آخر عمر خود همواره پیگیر مطالبات مردم و همسو با مردم و در خط انقلاب و امامین انقلاب تلاش مجاهدانه کرد تا آنجا که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت ایشان را مشعل فروزان خطه شمال نامید، اظهار کرد: اقامه نماز اول وقت به جماعت شاخصه اصلی آیت الله روحانی بود.

خدمتگذاری مهمترین جلوه زندگی آیت الله هادی روحانی بود

وی بابیان اینکه سنت اقامه نماز اول وقت به واسطه اهتمام آیت الله روحانی در سطح شهرستان بابل ساری و جاری است، گفت: آیت الله هادی روحانی مشعلدار زهد و تقوا بوده است.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه ساده زیستی و مردم داری دیگر خصیصه اخلاقی آیت الله روحانی بود، افزود: زندگی داخل منزل ایشان از زندگی بیرونی ساده‌تر بود.

امام جمعه بابل خاطرنشان شد: شیخ هادی روحانی مشعل انقلاب بود و وزارت اطلاعات در کتاب اسناد ساواک از تلاش های بی وقفه آیت الله روحانی در ظهور و بروز انقلاب اسلامی به درستی یاد کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله روحانی کار و خدمت به مردم را اولویت می دانست و در حالت بیماری نیز از حضور در جلسات و منابر وعظ کوتاهی نمی کرد، گفت: ثمره تلاش های آیت الله روحانی در بخش کشاورزی و باغداری استان مشهود است کشاورزان معتقدند شیخ هادی برای رفع مشکلات مردم یقه پاره می کردند.

خدمتگذاری مهمترین جلوه زندگی آیت الله هادی روحانی بود

حجت الاسلام روحانی شناخت تلاش های علمای برجسته ای مانند شیخ هادی روحانی در عرصه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه بازسازی سوسنگرد می تواند الگو و سیره ای برای نسل نو باشد.

کد خبر 1744549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha