چهار راهبرد انتخاباتی مورد تاکید مقام معظم رهبری باید محقق شود

مهاجر گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای سال تاکنون در فرمایشات خود با تاکید بر چهار راهبرد انتخاباتی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم را مامور و به افسران انتخاباتی مبدل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در نشست با حلقه‌های میانی و مردمی شهرستان کلاله اظهارداشت: مقام معظم رهبری از ابتدای سال تاکنون در فرمایشات خود با تاکید بر چهار راهبرد انتخاباتی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم را مامور و به افسران انتخاباتی مبدل کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان افزود: با گذشت ۱۶۲ روز از شروع فعالیت ستاد انتخابات استان تلاش کرده‌ایم با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبری و با وحدت در سرزمین برادری برای برگزاری انتخاباتی شکوه‌مند آماده شویم.

وی ادامه داد: در ستاد انتخابات استان هم قسم شدیم بر اساس قانون له یا علیه هیچ فرد، گروه و جریانی اقدام نکنیم و حرفی نزنیم.

مهاجر گفت: استان گلستان که با نمایش وحدت اقوام و مذاهب در عرصه‌های گوناگون نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرده است، ان‌شاالله در انتخابات نیز این‌گونه خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم‌سالاری دینی و خود باوری ویژگی نظام اسلامی است و دشمنان با استفاده از حربه‌ نفاق و نفرت پراکنی قصد برهم زدن آرامش و امنیت کشور را دارند.

مهاجر افزود: مطمئنا حضور پر افتخار مردم در عرصه انتخابات، شکست مفتضحانه را برای دشمنان به‌دنبال خواهد داشت و شرکت در انتخابات راه برون رفت بسیاری از مشکلات کشور است.

کد خبر 1744620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha