مکه مکرمه میزبان نشست بین المللی حلال

نشست بین‌المللی حلال با مشارکت داخلی و بین المللی بخش‌های خصوصی و عمومی و نمایندگان وزارتخانه‌ها و نهادهای داخل عربستان و مسئولان شرکت‌ها و کارآفرینان در مکه مکرمه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الخلیج ۳۶۵، فعالیت نشست حلال مکه با شعار «خلاقیت در صنعت حلال» با نظارت «دکتر ماجد القصبی» وزیر بازرگانی عربستان و مشارکت داخلی و بین المللی بخش‌های خصوصی و عمومی و نمایندگان وزارتخانه‌ها و نهادهای داخل عربستان و مسئولان شرکت‌ها و کارآفرینان از سوم تا پنجم بهمن ۱۴۰۲ مطابق ۲۳  تا ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ در محل مرکز نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های مکه مکرمه آغاز می شود.

نشست حلال مکه با مشارکت بین‌المللی در چارچوب رویکرد راهبردی عربستان مربوط به صنایع حلال  و مشارکت در حمایت از رشد اقتصاد ملی و مشارکت در تنوع آن در راستای چشم‌انداز ۲۰۳۰  برگزار می شود.

عربستان از موقعیت اقتصادی و مذهبی برخوردار است که صنایع حلال را به یک ضرورت اجتناب ناپذیر اقتصادی تبدیل می کند. از محصولات و خدمات سازگار با قوانین اسلامی استفاده می شود. عربستان برای یکی کردن تلاش ها به منظور تبدیل این کشور به مرکز جهانی که از سامانه جهانی صنعت محصولات حلال حمایت می‌کند، تلاش می‌کند.

در این نشست تعدادی جلسه و نشست متنوع برگزار می شود، در نشست حلال تلاش‌های هدفمند برای تقویت صنایع حلال و تشویق به نوآوری و خلاقیت با راه اندازی پلتفرمی که رهبران و کارآفرینان در سطح جهان تشویق می‌کنند، بررسی می‌شود.

نشست حلال مکه شاهد جلسات بحث وگفتگو و نمایشگاه تخصصی و نمایش خلاقیت‌ها، آپزی، مسابقات برای شرکت‌های نوظهور و فعالیت‌های متنوع است.

در این نشست سه روز، جلسات متنوع بر تمرکز بر صنایع کنونی حلال در حال حاضر و آینده برگزار می‌شود، همچنین تعدادی از مدل های موفق در کشورهای مختلف و تجربیات جهانی در صنعت حلال بررسی می‌شود.

این جلسات همچنین به احکام شرعی و نظرات شرعی در صنایع حلال مدرن، نوآوری در همگامی با الزامات بازار، و خلاقیت و نوآوری در کاربردهای تحول دیجیتال برای صنعت حلال می پردازد.

کد خبر 1744645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha