درخشش خبرنگار شبستان در جشنواره ابوذر خراسان‌جنوبی

خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی در ششمین جشنواره ابوذر موفق به کسب رتبه سوم بخش مصاحبه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ششمین جشنواره استانی ابوذر امروز سه شنبه (26 دی) با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، سمیه محمدی- خبرنگار خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی- در این جشنواره موفق به کسب رتبه سوم بخش مصاحبه شد.

نفرات برتر جشنواره ابوذر خراسان جنوبی به شرح زیر است؛

فاطمه زهرا قاسمی از پایگاه خبری نسیم خاوران با اثر "تداوم رسالت زینبی در موزه خانگی شهید رئوفی فرد" رتبه اول مصاحبه، عاطفه جهانبانی از خبرگزاری بسیج با "فرزندآوری؛ ترسیم لحظات شیرین زندگی است" رتبه دوم مصاحبه و سمیه محمدی از خبرگزاری شبستان با عنوان "از مادر نمونه تا مشمول دعای رهبر شدن" رتبه سوم مصاحبه را کسب کرد.

همچنین در بخش گزارش خبری، حکیمه مصطفایی از ایرنا خراسان جنوبی با گزارش "گره‌گشایی از طرح‌های زیرساختی خراسان جنوبی در ۲ سال" رتبه اول، صدیقه مرتضایی از پایگاه خبری تحلیلی خاورستان با "مسجد امام هادی (ع) از همدلی تا مشکل‌گشایی" رتبه دوم و رقیه رحمتی‌راد از پایگاه خبری ۷۲۴ پرس با "اما و اگرهای مشوق‌های قانون جوانی جمعیت در خراسان جنوبی" رتبه سوم را به دست آورد.

در بخش یادداشت و سرمقاله نیز زهرا بهروزی‌فر و سید حسین هرم‌پور از روزنامه آوای خراسان جنوبی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند و مهدی چاپاری از خبرگزاری فارس رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین در بخش تیتر، هاجر فرخ‌نژاد از خبرگزاری فارس با عنوان «یهود صهیونیسم از منظر قرآن» رتبه اول، رقیه محمدی از ایرنا خراسان جنوبی با عنوان «نَقل و نُقل خراسان جنوبی‌ها در شو چله» رتبه دوم و نرگس حمیدی از روزنامه امروز خراسان جنوبی رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش عکس و پوستر نیز حسین توحیدی‌فرد از خبرگزاری فارس رتبه اول را از آن خود کرد و در این بخش هیچ اثری حایز رتبه دوم و سوم نشد.

همچنین در بخش کلیپ و گزارش ویدئویی، محبوبه سادات فاطمی از خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی رتبه اول، عبدالله مولوی حقیقی از سیمای خاوران رتبه دوم و علیرضا محمدخویی از متنا رتبه سوم را کسب کرد. در بخش پادکست و گزارش رادیویی نیز تکتم اعتبار، فاطمه برهانی و منصوره عسکری از صدای خاوران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

محورهای اصلی ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامل مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید و نشاط‌ آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی - اسلامی همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

در این مراسم پوستر جشنواره ملی معروف با حضور مسئولان رونمایی شد.

کد خبر 1744743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha