برگزاری کلاس قصّه های قرآنی در کانون امام علی(ع) نکا

حجت الاسلام صادقی فر از برگزاری کلاس قصّه های قرآنی در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: نهادینه کردن قرآن و فرهنگ قرآنی و اهل بیتی و روشنگری در بین نسل جدید از جمله وظایف مهم‌ما در کانون است.

حجت الاسلام حسین صادقی فر _ امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کوی مهرگان نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در قالب طرح عمو قصّه گو،  برگزاری کلاس قصّه های قرآنی و بیان نکات تربیتی ساده در این کانون اجرایی شده است.
وی افزود: این کلاس ها با هدف توسعه قرآن و معرفت افزایی،  هفته ایی دوبار درمسجد امام جعفرصادق(ع) کوی مهرگان شهرستان نکا  برگزار می شود.
امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کوی مهرگان نکا یادآور شد: نهادینه کردن قرآن و فرهنگ قرآنی و اهل بیتی و روشنگری در بین نسل جدید از جمله وظایف مهم‌ماست که  برای کودکان در قالب عمو قصه گو در این کانون اجرایی می شود.
حجت الاسلام صادقی فر گفت: خوشبختانه این دوره از کلاس ها با استقبال کودکان روبرو بوده و حضور و فعالیت بچه ها در این کلاس ها بیانگر علاقه مندی آنان است.
وی افزود: همه تلاش ما توجه به ارزش های دینی، اسلامی و ایرانی است که توجه به قرآن و اهل بیت(ع) در رأس امور است.
به گزارش شبستان، به همت و تلاش امام جماعت مسجد امام جعفرصادق(ع)، کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) و قرارگاه محله مهدوی اجرایی شد.

کد خبر 1744760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha