لزوم تبیین فاکتورهای انتخاب اصلح برای مردم

حجت الاسلام زارعی کیاپی با اشاره به اهمیت تحقق راهبرد مشارکت مدنظر رهبری در حوزه انتخابات، گفت: تبیین فاکتورهای انتخاب اصلح برای مردم از سوی اعضای با تجربه نیروهای مسلح منعی ندارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی کیاپی- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در دوره حقوقی ویژه کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه کربلا مازندران اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح، در برخورد با جرائم هیچ گونه تعارف با شخصیت و یا ارگانی نخواهد داشت و با تصمیمی حکیمانه به دنبال اجرای مجازات و تنبیه نمودن مرتکبین جرم و مهمتر از آن پیشگیری از تکرار جرائم است.  
وی تاکید کرد: هر کجا که ارگانهای نظارتی، به وظایف پیشگیرانه خود در یگان توجه ننمودند تخلف زیاد شده و طبیعتا نرخ جرائم پس از مدتی افزایش خواهد یافت و ارگانهای نظارتی بدانند که به دلیل ترک فعل و ارتکاب جرائم باید به سازمان قضایی احضار و پاسخگو باشند.
حجت الاسلام زارعی کیاپی ادامه داد: در کنار پیشگیری های تخصصی ارگانها، حتما پیشگیری وضعی هم باید پیاده گردد و دست دشمن که به هر صورت قصد نفوذ دارد قطع گردد.
این مقام قضایی با اشاره به ماده ۴۰ قانون مجازات نیروهای مسلح گفت: بنا بر نظر امامین انقلاب عضویت در احزاب و جناح بندی های سیاسی برای نیروهای مسلح جرم می باشد ولی این منع شرعی وقانونی منافاتی با حضور اعضای با تجربه ی نیروهای مسلح در جمع مردم و برگزاری نشست هایی در خصوص تشویق حضور پر شور مردم در انتخابات و تبیین فاکتورهای انتخاب اصلح وبصیرت افزایی نخواهد داشت.

کد خبر 1744796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha