تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش بر توجه به اهمیت و جایگاه انتخابات اسفندماه

فرمانده نیروی زمینی اهمیت و جایگاه انتخابات اسفندماه را مورد تاکید قرار داد و توجه به آن را جامه‌ی عمل پوشاندن به شعارِ "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر کیومرث حیدری در همایش سیاسی فرماندهان یگان های نزاجا در منطقه کرمان اهمیت و جایگاه انتخابات اسفندماه را مورد تاکید قرار داد و  توجه به آن را جامه‌ی عمل پوشاندن به شعارِ "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" دانست.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش در راستای انتخابات را جلوه‌ای از ولایتمداری عنوان و بیان کرد: ولایتمداری، قرارگرفتن در صراط مستقیم است که اگر در این مسیر کار را به درستی انجام بدهیم از هرگونه شرارت و پلیدی دور می‌شویم.

وی با افزودن این مطلب که امروز ولی‌فقیه تجسم عینی صراط مستقیم برای امت اسلامی است و گوش به فرمان ایشان بودن، ما را به رستگاری می رساند؛ بر توجه دائمی ارتش جمهوری اسلامی به ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و  شایسته سالاری تاکید و بیان کرد: هر یک از فرماندهان باید خود را رهبر و پدر مجموعه بداند و دلسوزانه عمل کند تا توفیقات الهی نصیب او شود.

 امیر حیدری تاکید امام خامنه‌ای مبنی بر ایجاد امید و نشاط را مورد توجه قرار داد و امید را در گرو برنامه‌ریزی مناسب نسبت به‌ نیازهای روز نظام و کارکنان دانست و درخواست کرد: فرماندهان ارتش نسبت به جهاد تبیین و ایجاد امید برای کارکنان مبادرت داشته باشند.

کد خبر 1744810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha