حضور دو اثر مشهدی در جشنواره فیلم و تئاتر فجر کشور

مدیر روابط عمومی پردیس شمایل از حضور یک فیلم و تئاتر از مشهد در جشنواره های فیلم و تاتر فجر کشور به نمایندگی از استان خراسان رضوی  خبر داد.

سید حبیب قاآنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: مشهد در حوزه تئاتر و فیلم پیشرفت های چشمگیری داشته و مجموعه های خوبی نیز در حمایت و تقویت این هنر مردمی فعال هستند که یکی از این مجموعه ها پردیس هنری شمایل است.

وی افزود: همانطور که مستحضرید جشنواره های مختلفی در طول سال در حوزه فیلم و تئاتر برگزار می شود که جشنواره فجر یکی از مهمترین این رویدادهاست و حضور در این جشنواره نیز به اهتمام و تلاش بسیار وابستگی دارد چرا که رقابت در این رویداد برای حضور در جمع منتخبین بسیار سخت و نفسگیر است.

حضور دو اثر مشهدی در جشنواره فیلم و تئاتر فجر کشور

مدیر روابط عمومی پردیس شمایل با بیان اینکه خوشبختانه در  چهل و دومین جشنواره فیلم و تئاتر فجر کشور، دو اثر از تولیدات پردیس شمایل در این جشنواره حضور خواهند داشت عنوان کرد: نمایش «بیرون پشت در» به کارگردانی محمد اسماعیل بیگی و تهیه کنندگی  و بازیگری محمد طهان در جشنواره تئاتر و فیلم «نپتون» ساخته کارگردان مشهدی و از  دانش آموخته گان و استعدادهای خوب مجموعه شمایل محمد ابراهیم غفاریان در بخش مسابقه در جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

گفتنی است، چهل و دومین جشواره فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ و چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری مهدی حامدسقایان، از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر 1744892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha