تمدن سازی اسلامی نیازمند اقدامات فرهنگی و معنوی است

طالبی گفت: برای تمدن سازی اسلامی در حوزه عفاف و حجاب، قرآن و عترت و آموزه های دینی و یا مسائل دینی و معرفتی نیازمند کار بیشتری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی امروز (۲۷ دی) در جلسه هماهنگی نمایشگاه مد و لباس (طرح اصیلا) اظهار داشت: در موضوع عفاف و حجاب، قرآن و عترت و آموزه های دینی و یا مسائل دینی و معرفتی هرچه که کار کنیم در جامعه اثرگذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در حال حرکت به سمت تمدن سازی اسلامی هستیم، افزود: اگر می خواهیم جامعه ما اسلامی باشد و به اهداف انقلاب نزدیک تر شویم باید برنامه های معنوی و اعتقادی بیشتری در دستور کار باشد.

وی خواستار مشارکت حداکثری دستگاه های اجرایی در برنامه های فرهنگی و معنوی شد و گفت: با هماهنگی و حضور بیشتر دستگاه های اجرایی، بسته کامل تری را می توان ارائه داد و این نمایشگاه ها سبب می شود تا فرزندان ما با ذوق و شوق بیشتری در برنامه های معنوی حضور داشته باشند.

وی گفت: در کنار برنامه های معرفتی و معنوی باید مشوق های شاد اسلامی را ارائه دهیم، در برنامه ها علاوه بر معنویت باید به نشاط اجتماعی توجه داشته باشیم تا تلفیق برنامه های فرهنگی،  معنویت و نشاط را به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 1744902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha