پیش‌بینی ۷۹۱ شعبه اخذ رای در چهارمحال و بختیاری

حسین میرزایی گفت: ۷۹۱ شعبه اخذ رای در این استان برای انتخابات ۱۱ اسفند در چهار حوزه انتخابیه استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی شامگاه (چهارشنبه ۲۷ دی) در نشست شورای  فرهنگ عمومی این استان اظهارداشت: تمام فرایند برگزاری انتخابات در استان مطابق جدول زمانبندی در حال انجام است و ستاد انتخابات در استان یکسال قبل از موعد برگزاری این رویداد سیاسی مهم کشور فعال شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: هیئت‌های اجرایی استان با ۳۱۹ نفر عضو در تمامی چهار حوزه انتخابیه فعال شده است و فرایند انتخاب معتمدین شعب در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صلاحیت ۱۱۰ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان نهایی در استان تایید شده است، گفت: از این تعداد ۱۰ نفر زن و ۱۰۰ نفر مرد هستند.

حسین میرزایی تصریح کرد: طبق قانون هر یک از نامزدها تا ۲۵ بهمن فرصت دارند تا نسبت به تغییر حوزه انتخابیه خود اقدام کنند.

وی از فعال‌سازی کمیته تبلیغات در استان خبر داد و گفت: تمامی امکانات، تجهیزات و فرصت‌های موجود در هر شهرستانی برای تبلیغات انتخاباتی و فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری بسیج می‌شود.

حسین‌میرزایی افزود: همچنین برای هر حوزه انتخابیه در شبکه‌های اجتماعی کانال مرتبط پیش‌بینی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت چهار رکن برگزاری انتخابات است که برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

کد خبر 1744962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha