اولین نهاد مسئول در دعوت نسل جوان و نوجوان به نماز خانواده است

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان اولین نهاد مسئول در دعوت نسل جوان و نوجوان به نماز را خانواده دانست و گفت: شیوه‌های دعوت به نماز نیازمند مهارت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام مهدی عرب‌پور پنجشنبه(۲۸ دی) در اجلاس نماز قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش؛ " نماز و نسل جوان؛ مسجد مدرسه دانشگاه" را عنوان اجلاس‌های نماز در سال جاری دانست و افزود: رهبری در پیام خود به اجلاس سراسری نماز؛   اهمیت گسترش نماز در جامعه و راه و شیوه گسترش آن را بیان کردند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان تاکید بر توجه به نسل جوان و نوجوان در ترویج فرهنگ نماز را اثرگذاری آن در دهه‌های آینده عنوان و بیان کرد: اگر نسل کنونی نسل معنویت و نماز باشد اثر آن در آینده مشخص می شود و برای همین رهبری تاکید بر این نسل دارند.

حجت‌الاسلام عرب‌پور اولین نهاد مسئول در دعوت نسل جوان و نوجوان به نماز را خانواده و والدین دانست که همسالان، دوستان و مدرسه در مرتبه بعدی تاثیرگذاری هستند.

وی ادامه داد: مراکز آموزش سربازان هم از مراکز مهم برای ترویج نماز است که برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی برای این نیروها تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام عرب‌پور پرهیز از اجبار در دعوت به نماز را مورد تاکید قرار داد و گفت: شیوه‌های دعوت به نماز نیازمند مهارت است و باید شیرینی نماز برای افراد بیان شود تا صمیمیت بین خود و خدا را احساس کند.

وی محبت بین دعوت کننده و مخاطب در ترویج نماز را بسیار کارساز دانست.

کد خبر 1744964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha