واریز ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری‌های خراسان جنوبی

هاشمی گفت: از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۱۳۰میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف به حساب دهیاری‌های استان واریز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسین هاشمی امروز (۲۸ دی) در سومین نشست مشورتی بخشداران استان اظهار کرد: بررسی مسائل و مشکلات معادن حوزه روستایی و برنامه‌های دهه فجر دو دستور کار این جلسه است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در ادامه گفت: در یکسال گذشته تاکنون ۱۳۰میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف به حساب دهیاری‌های استان واریز شده است.

وی بیان کرد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۶۶۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری ۲۰۵ میلیارد تومان از سوی دهیاری‌های خراسان جنوبی در مناسبت‌های مختلف افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

هاشمی با اشاره به تشکیل کمیته تسهیلات استانی، عنوان کرد: تاکنون در این کمیته به ۴۶ طرح درآمدزا و خرید ماشین آلات با اعتبار بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان به دهیاران تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: از بخشداران انتظار است اشرافیت کاملی به حوزه کاری و مجموعه زیردست خود داشته باشند و به‌روزرسانی آمار و اطلاعات و تشکیل اطلس حوزه‌هاز مختلف نیز از ضروریاتی است که برای بخشداران و دهیاران لازم است.

وی برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از بخشداران خواست تا برپای میز خدمت، جهاد تبیین، گردهمایی عشایر  و روستاییان، جشنواره بازی‌های بومی و محلی، مسابقات ورزشی و ... در جهت امیدآفرینی و نشاط اجتماعی را برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 1744986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha