طرح تفصیلی وضعیت پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام تهیه شد

منعم از تهیه طرح تفصیلی وضعیت پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام خبر داد و گفت: این طرح به زودی در شورای عالی ورزش کشور با حضور رئیس جمهور بررسی و تصویب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، رسول منعم امروز (۲۸ دی) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص ایران قوی ورزش قوی را باید به یک گفتمان تبدیل کرد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نگاه ویژه رئیس جمهور به حوزه ورزش به عنوان عامل سلامت و نشاط اجتماعی، ادامه داد: در رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان تمامی بخش‌های ورزشی مورد توجه قرار گرفته است.

منعم با اشاره به تلاش وزارتخانه در تمرکززدایی و خارج کردن برنامه‌های مهم ملی و بین‌المللی از پایتخت به استان‌ها، افزود: در این زمینه مسابقات و فعالیت‌های متعددی در استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

به گفته وی، پیگیری برای تدوین احکام اثربخش و مبتنی بر نیازها و اولویت‌های ورزش کشور از جمله قانون ارزش افزوده مالیاتی، پیش‌بینی اعتبار از محل درآمدهای دخانیاتی و استفاده از ظرفیت‌های مالیاتی در برنامه هفتم توسعه کشور از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: توجه به برنامه‌ریزی و اقدام در اجرای طرح آمایش سرزمین از دیگر برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: همچنین طرح امریه قهرمانان ورزش و پیگیری سهمیه هزار نفر ویژه مناطق محروم در قالب مکاتبه به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده است که با تصویب آن شاهد کمک خوبی به قهرمانان کشور خواهیم بود.

منعم با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش خراسان جنوبی دارد، خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان متعهد در عرصه‌های تصمیم‌سازی و مدیریت ورزش کشور از دیگر اقداماتی است که با رویکرد آینده‌نگری در ورزش و عرصه‌های مختلف ورزش و جوانان اجرا می‌شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به تهیه طرح تفصیلی وضعیت پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام، گفت: در این طرح رسیدن به آمار واقعی پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام کشور، تقسیم‌بندی پروژه‌ها براساس درصد پیشرفت و نیاز به منابع مالی در سطوح مختلف به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود دولتی و بخش خصوصی، نهادها و سازمان‌ها در اجرا و تکمیل، دیده شده است.

وی تأکید کرد: این طرح به زودی در شورای عالی ورزش کشور با حضور رئیس جمهور بررسی و تصویب خواهد شد.

منعم در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو از همه فعالان عرصه ورزش خواست تا با توجه به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب برای دعوت مردم به انتخابات و حضور پررنگ پای صندوق‌های رای توجه ویژه داشته باشند.

گفتنی است در این آیین از خدمات «مهدی قناد» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی قدردانی و «محمدعلی ربیعی» به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان معرفی شد.

کد خبر 1744989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha