دوره توانمندسازی‌ رابطین قرارگاه ازدواج آسان و فرزندآوری مشهد

دوره توانمندسازی‌ رابطین همسان‌گزین و همچنین رابطین مشاوره و آموزش قرارگاه ازدواج آسان‌ و فرزندآوری در مسجد رانندگان مشهد برگزار شد.

یه گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، خانم سروش، مسئول کمیته همسان‌گزینی و دبیر قرارگاه ازدواج آسان در حاشیه دوره توانمندسازی‌ رابطین همسان‌گزین و همچنین رابطین مشاوره و آموزش قرارگاه ازدواج آسان‌ و فرزندآوری که امروز پنجشنبه (۲۸ دی ماه) در مسجد رانندگان مشهد برگزار شد به خبرنگار شبستان گفت: قرارگاه ازدواج آسان با هدف ایجاد پایگاه‌های تخصصی ازدواج آسان و فرزندآوری در مساجد تشکیل شده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به وجود پنج کمیته‌ همسان‌گزینی، ‌مشاوره و آموزش شامل کارگاه‌های قبل و بعد از ازدواج با هدف ازدواج موفق و ترمیم روابط ، فرزندآوری‌، تسهیل‌گری در بحث ازدواج و مطالبه‌گری در شورای قرارگاه، تصریح کرد: هر کدام از کمیته‌ها یک رابط در مساجد دارند که با هماهنگی امام جماعت مسجد در زمینه‌های مربوطه فعالیت دارند.

مسئول کمیته همسان‌گزینی در ادامه افزود: با توجه به ضرورت توانمندسازی و رشد علمی رابطین‌، این موضوع در شورای قرارگاه مطرح و تصویب‌ شد. بر این اساس چهار دوره آموزشی، با دعوت از اساتید مطرح، برگزار خواهد شد و در انتها از شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها، آزمون به عمل خواهد آمد.

دبیر قرارگاه ازدواج آسان گفت: نخستین جلسه این دوره آموزشی با عنوان «‌اهمیت مشاوره در تحکیم بنیان خانواده» و با شرکت بیش از یکصد نفر از رابطین همسان‌گزین برگزار شد.

گفتنی‌است در حاشیه این مراسم، از افرادی که بیشترین فعالیت‌ را در زمینه‌ کاری قرارگاه ازدواج آسان و فرزندآوری در مساجد خودشان داشتند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پایان پیام/

کد خبر 1745018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha