نساجی مازندران باید تقویت شود

منظور گفت: نشان نساجی باید برای مازندران تقویت شود و زنجیره تولید نساجی در استان از محل محصولات پتروشیمی، پنبه و کشاورزی باید کامل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، داود منظور - معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پنجشنبه(۲۸ دی) در حاشیه افتتاح واحد تولیدی نخ در قائمشهر اظهار کرد: تولید داخل سبب ایجاد اشتغال و خلق ثروت می‌شود و این کار جهاد اقتصادی محسوب می‌شود.
وی افزود: دولت در جنگ اقتصادی فعلی از واحدهای تولیدی حمایت می‌کند و همه تلاش ما برای گره گشایی از تولیدکننده است تا مشکلات مربوط به منابع تأمین مالی ارزی و ریالی صنعت را حل کنیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به رقابت پذیری کالاهای داخلی با واردکنندگان یادآورشد: تولیدکننده داخلی نیازمند صیانت است و در این راستا باید نظام تعرفه‌ای به درستی تنظیم شود.
منظور  همچنین با اشاره به تولید انواع نخ، پارچه در کارخانه قائمشهر تصریح کرد: فرش تولید در این واحد تولیدی در آن با قابلیت و استانداردهای روز دنیا در حال تولید است و وظیفه ما حمایت این واحدهای تولید است.
وی با اظهار اینکه مازندران به صنعت نساجی معروف بوده است، گفت: نشان نساجی باید برای مازندران تقویت شود و زنجیره تولید نساجی در استان از محل محصولات پتروشیمی، پنبه و کشاورزی باید کامل و صنعت پارچه باید براساس توانمندی داخلی بنا شود.

کد خبر 1745031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha