پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس دولت به مازندران هستیم

حسینی پور از عزم جدی دولت برای اتمام پروژه های نیمه تمام در مازندران خبر داد و گفت: تلاش داریم با همراهی ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به این استان محقق شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمحمودحسینی پور- استاندار مازندران در دیدار داود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی،  نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه بازدید های معاون رئیس جمهور از پروژه های عمرانی و تولیدی استان به ویژه در حوزه زیرساخت ها، صنعت و گردشگری و کشاورزی این خطه از شمال کشور از غرب استان آغاز شد، اظهار کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه در این بازدید ها مباحث را دقیق و صحنه ای رصد نمودند امید است در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری های سازمان برنامه و بودجه برای مازندران شاهد توفیقاتی باشیم.

وی با بیان اینکه  افتتاح فاز اول پارک موزه دفاع مقدس در ساری را با حضور معاون رئیس جمهور داشتیم، افزود: همچنین پروژه ساوین تاپ (انواع نخ سیستم پنبه‌ای و الیاف مصنوعی) در قائم شهر باحضور داود منظور افتتاح شده است.

حسینی پور از ادامه پیگیری های مصوبات دور اول سفر رئیس دولت سیزدهم به مازندران در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خبر داد.

وی با بیان اینکه دولت با قوت پای اتمام پروژه های نیمه کاره است، اظهار امیدواری کرد تصمیمات این سفر معاون رئیس جمهور برای مردم شریف مازندران منشاء خیر و برکت باشد.

کد خبر

کد خبر 1745034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha