صهیونیست‌ها دریافته‌اند که قدرت نابودی حماس را ندارند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت:صهیونیست‌ها بدانند قدرت نابودی حماس را ندارد  و یقینا در برابر مقاومت شکست خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه و با تاکید بر توجه به اهمیت ماه رجب و آمادگی علاقمندان خاصه جوانان و نوجوانان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف ضمن اشاره به حوادث اخیر گفت؛ از اقدام قدرتمندانه سپاه در موشک باران مراکز گروه‌های تروریستی تقدیر می کنم.

وی افزود: این اقدام برای انتقام از فاجعه دردناک کرمان و قاطعانه انجام‌شد.

امام جمعه موقت ورامین به ۱۰۰ روز ایستادگی مقاومت فلسطین اشاره کرد و گفت: مقاومت فلسطین و غزه که بیش از یکصد روز است، در برابر جنایتکاران صهیونیست ایستادگی  می کنند، تجلیل می کنیم.

وی گفت: صهیونیست‌ها بدانند قدرت نابودی حماس را ندارد  و یقینا در برابر مقاومت شکست خواهند خورد.

امام جمعه موقت ورامین ضمن تبریک ولادت حضرت جوادالائمه(ع) و میلاد امام علی(ع) گفت: این میلاد با سعادت و روز پدر را به پدران عزیز تبریک می گویم.

حجت الاسلام قدوسی نژاد بر لزوم حرمت گذاری به جایگاه پدران تاکید کرد و گفت: باید پدران و مردان ما به امیرالمومنین تاسی کنند.

وی در خصوص مسائل فرهنگی نیز گفت:  پاسداری و حفاظت از فرهنگ دینی و انقلابی و جلوگیری از جابجا شدن ارزش‌ها ضرورت دارد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان به سگ گردانی به عنوان یک ضد ارزش اشاره کرد و گفت: یکی از رفتارهای غلط سگ گردانی در خیابان‌ها و پارکها است، که متاسفانه ضمن ایجاد نگرانی برای مردم در برخی مواقع موجب بروز حوادث شده است، مسئولان امر با این پدیده زشت برخورد کنند، مردم هم تذکر دهند.

کد خبر 1745063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha