لزوم توجه به مرمت و احیای مساجد سنندج

ماموستا رستمی با اشاره به جایگاه مساجد و قدمت مسجد جامع سنندج بر لزوم توجه به مرمت و احیای مساجد این شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندجدر خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج در جمع نمازگزاران این شهر اظهار کرد: مساجد و مصلی و کمک به ساخت و مرمت مساجد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نیاز است مساجد احیا و مرمت شوند تا همچنان مورد استفاده کارکردهای اجتماعی، فرهنگی، هنری و دینی و مذهبی مردم قرار گیرند.

وی به قدمت و جایگاه مسجد جامع سنندج پرداخت و بیان کرد: این مسجد جایگاه پرورش بزرگان زیادی بوده و احیای آن باید مورد توجه باشد.

امام جمعه سنندج به وضعیت اقتصادی جامعه پرداخت و گفت: همانطور که وضعیت اقتصادی مردم دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است مسوولان نیز باید به معیشت مردم توجه کنند.

ماموستا رستمی بیان کرد: باید مسوولان در نمازجمعه شرکت کنند و مشکلات و دغدغه‌های مردم را بشنوند و رفع مشکلات مردم را اولویت کار خود بدانند.

وی برپایی میزهای خدمت توسط برخی مسوولان و ادارات در نماز جمعه را ابتکاری ارزشمند دانست و گفت: شنیدن مشکلات مردم و پاسخ به آنها لازمه توجه مسوولان است.

ماموستا رستمی همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداخت و عنوان کرد: دشمنان این روزها در حالی به کشت و کشتار، فساد و خون ریختن مسلمانان بی‌گناه در غزه روی آورده‌اند که این کارها جزو  برنامه‌های آنان و برخلاف دیدگاه بشریت است که جهان اسلام باید این اقدامات وحشیانه را محکوم کنند.

کد خبر 1745074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha