جمهوری اسلامی حکومت مبتنی بر آرمان‌های اسلام است

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی کشورها هنوز دلداده رژیم صهیونیستی هستند و از حداقلی‌ترین تلاش‌ها برای حمایت‌ از مردم مظلوم غزه دریغ می‌کنند گفت: جمهوری اسلامی یک حکومت مبتنی بر آرمان‌های اسلام است و برای حمایت از مردمان مستضعف و مسلمان جهان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۲۹ دی) ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت امام جواد(ع) و میلاد امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: ما مسلمانان وظیفه داریم نسبت به دشمنانِ خدا، همیشه دشمنی بورزیم و دوستان و اولیاء خدا را دوست داشته باشیم.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس گفت: مردم در انتخابات باید به این مسئله که دیدگاهِ کاندیدا نسبت به آمریکا و دشمنانِ دین خدا چیست، دقت کنند.  

وی ضمن قدردانی از حضور مردمان آگاه دنیا و مردم بصیری که کنار کاخ سفید از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند افزود: دشمنی ما با مردم آمریکا نیست بلکه نفرت ما از سردمداران آمریکا و اروپا است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ۱۳ رجب سالروز ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و آغاز اعتکاف افزود: آن حضرت، بعد از پیامبرخدا، انسانِ برتر بودند؛ امام علی(ع) در روایتی فرمودند نسبت به مردم، زیاد خرده‌گیری نکنید و قدر خود را با دوری از کارهای پست، بالا ببرید.

امام جمعه رشت با اشاره به حملات موشکی سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی به مقرر تروریست‌های داعش و موساد نیز عنوان کرد: این عملیات باعث خوشحالی مردم و آزادگان شد و البته پیام‌هایی نیز داشت.

وی اولین پیام موشک‌های نقطه‌زن ایران را خطاب به رژیم غاصب صهیونیستی دانست و بیان کرد: اگرچه جنایت تروریستی کرمان با تبلیغات و هابیون صورت گرفت اما موساد و سردمداران آمریکا در پشت صحنه ایستاده بودند زیرا آن‌ها حامیان تروریست‌ها هستند و ما انتقام گرفتیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، پیام دوم حمله موشکی ایران را انتقام از داعش عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی‌ هیچگاه مردم خود را رها نکرده و نمی‌کند و با این عملیات، به رژیم صهیونیستی هم هشدار دادیم که فکر تجاوز و پرتاب گلوله‌ای به سمت ایران را در سر خود نپروراند و بدانند که جمهوری اسلامی در هر جای دنیا که بخواهد در وقت مقتضی و در صورت عدم موانع، دشمنان اسلام را ادب خواهد کرد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی کشورها هنوز دلداده رژیم صهیونیستی هستند و از حداقلی‌ترین تلاش‌ها برای حمایت‌ از مردم مظلوم غزه دریغ می‌کنند گفت: جمهوری اسلامی یک حکومت مبتنی بر آرمان‌های اسلام است و برای حمایت از مردمان مستضعف و مسلمان جهان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها شکست‌های اقتصادی و نظامی پی در پی را متحمل شده‌اند تصریح کرد: یکی از رسانه‌های معروف اسراییلی اخیراً اعتراف کرده که تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ نظامی صهیونیستی به هلاکت رسیده و مجروح شده‌اند و حدود ۳۰ هزار زخمی هم داده‌اند که اکثراً مسلح و در پناهگاه‌ها بودند.

 آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه حشدالشعبی، حماس، انصارالله، حزب‌الله و سایر جبهه‌ مقاومت امروز قوی‌تر شدند و ابهت و قدرت اسلام برای جهانیان در حال اثبات است افزود: انصارالله امروز میدان‌دار دریای سرخ و باب‌المندب است و این قدرت اسلام است.

وی اضافه کرد: دشمنان می‌دانند که اگر اسلام قدرت یابد دیگر حیثیتی برای قداره‌کشان بین‌المللی نخواهند ماند لذا یمن را مورد هدف قرار دادند تا در دل فرماندهان ارشد یمن خوف ایجاد کنند و از کشتی‌های اقتصادی صهیونیست‌ها نیز حراست کرده و در عین حال موشک‌های یمن را مهار کنند اما انصارالله اعلام کرد که تا آخرین لحظه در کنار فلسطین و غزه خواهد ایستاد.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره اهمیت بزرگراه رودبار و راه‌آهن رشت به کاسپین و قول‌های مسئولان برای اتمام این پروژه‌ها گفت: مسئله پسماند، دو رودخانه رشت و تالاب انزلی هم در کنار سایر پروژه‌ها مورد توجه جدی باشد.

کد خبر 1745089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha