۲۹ تیم  قلم به دست در جام رسانه‌ای سمنان گرد هم آمدند

احمدی گفت: ۲۹ گروه تولید محتوا از سراسر استان سمنان با رمز مولود کعبه «یا علی ابن ابیطالب(ع)» گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، محمود احمدی - رئیس بسیج رسانه‌ استان سمنان در مراسم افتتاحیه جام امید رسانه‌ای با اشاره به برگزاری  رویداد جام رسانه‌ای تاکنون در ۱۵ استان کشورگفت: سمنان شانزدهمین استان میزبان رویداد جام رسانه‌ای کشور است.

وی با بیان اینکه رسانه ها در این رویداد، در پوشش یک رویداد مشترک در ۹ قالب تعیین‌شده به تولید آثار خود می‌پردازند و آن را به رقابت می‌گذارند افزود: تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای امید بخش محور این جام رسانه‌ای است.

احمدی از حضور۲۹ تیم در جام رسانه‌ای استان سمنان خبردادوافزود: حقق منویات رهبر معظم انقلاب در موضوع جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی مهمترین هدف برگزاری این جام رسانه ای است.

رئیس بسیج رسانه استان سمنان با اشاره به حضور۸۰ خبرنگار و رسانه نگار استان سمنان در این رویداد اظهارکرد: تیم های حاضر در این رویداد در قالب یک تا پنچ نفر در ۲ بستر تولید و انتشار محتوا در این رویداد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی از حضور ۲۳ تیم رسانه‌ای از سمنان، سه تیم از شاهرود، یک تیم از گرمسار و یک تیم از مهدیشهر در این رویداد خبردادوافزود: تیم‌های ارزیابی در محل برگزاری این رقابت‌ها حضور داشته و تیم برتر در نهایت به رقابت‌های کشوری اعزام خواهدشد.

احمدی اضافه کرد: در این زمینه و پس از ارزیابی‌ها، سه تیم برتر رسانه‌ای نیز در استان سمنان به عنوان برتر شناخته شده و از سرپرستان آن تجلیل خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان سمنان شاخص‌های ارزیابی را شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب  عنوان کردوافزود:  ایده پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی،  یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس  پوستر و اینفوگرافی، کلیپ موبایلی قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است.

وی محل انتشار آثار تولید شده  را در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی اعلام کردوگفت: نام هر کدام از تیم‌های رسانه‌ای شرکت کننده به نام یکی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شده است.

کد خبر 1745169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha