برگزاری محافل انس با قرآن کریم روحیه همدلی و اتحاد را میان مردم تقویت می‌کند

الماسی گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم روحیه همدلی، اتحاد و همکاری را میان مردم تقویت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، فاطمه الماسی مدیر موسسه قرآنی روشن بیری سنندج در محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت یاد شهدای مظلوم غزه برگزار شد، اظهارکرد: برگزاری محافل انس و آوای دلنشین تلاوت قرآن کریم، باعث اتحاد، همدلی و ایجاد انرژی مثبت روحی در بین مردم می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت انس با قرآن و قرائت آن طبق آیات و روایات و همچنین توصیه‌های فراوان در خصوص آن افزود: این محفل با هدف شادی روح شهدای غزه محفل انس با قرآن و تلاوت این کتاب آسمانی برگزار شد.

مدیر موسسه قرآنی روشن بیری سنندج عنوان کرد: اگر چه صرف نگاه کردن به آیات و قرائت عربی آن قرآن ثواب محسوب می‌شود، ولی در درجه بالاتر باید قرآن را با معنا خواند و در آیات الهی تفکر داشت تا زمینه عمل به آیات هر روز بیشتر از روز قبل در ضمیرمان نهادینه شود.

الماسی اظهار کرد: فراگیری قرآن کریم نقطه آغاز قرائت کلام الهی است، بعد از اینکه قرائت قرآن کریم را فرا گرفتیم، آن را به دیگران یاد بدهیم. هیچ بهانه و عذری نباید باعث شود که ما از انس با قرآن کریم دست برداریم.

وی اضافه کرد: قرآن کلید موفقیت و رستگاری در این دنیا و آخرت است، در صورتیکه خواندن آن همراه با عمل و تامل و دقت در آن باشد.

کد خبر 1745217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha