«گرایش به حق» و «گریز از باطل» دو مرام و مسلک شهدا بود

حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در استان در یادواره شهدای روحانی گفت: حضور در یادواره شهدا قطعا توفیق الهی است که به واسطه شهدا نصیب شرکت کنندگان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در یادواره شهدای روحانی شهر بن اظهارداشت: شهدا پاک زیستند و پاک رفتند و اینگونه است که شما اینقدر شهدا را دوست دارید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به فضیلت های ماه رجب گفت: دو نکته در این ماه باید مد نظر واقع شود اول اینکه بیاد بکوشیم باورها را تقویت کنیم و دوم اینکه نگاه توحیدی خود را قوت بدهیم.

وی ادامه داد: شهدا عاشقانه از هم سبقت می گرفتند تا به فیض شهادت برسند زیرا در شهادت، خدا، درجات بهشت را ارتقاء می دهد.

امام جمعه شهرکرد خاطر نشان کرد: دو چیز در مسلک و مرام شهدا برجسته بود یکی گرایش به حق و دوم گریز از باطل که برگرفته از قدرت تحلیل آن‌ها بود که نشأت گرفته از ایمان، علم، حوادث تاریخ و ... بود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: یکی از عرصه‌های مهم که شهدا برای ما بسیار خوب ترسیم کردند پیوند با نظام و انقلاب است که مظهر بزرگ و مهم آن حضور و مشارکت در انتخابات است که دشمن را به واقع ناامید کرده و امام زمان(عج) و ولی امر مسلمین را شاد می کند.

براساس این گزارش در ادامه اسماعیل عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز در این یادواره گفت: شهرستان بن ۴۲۷ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد ۱۶ شهید روحانی هستند و امروز در این یادواره نام و یاد این عزیزان گرامی داشته شد.

کد خبر 1745329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha