نشست ستاد برنامه ریزی اعتکاف کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد

نشست هماهنگی جهت برنامه ریزی مراسم معنوی اعتکاف با حضور اعضا در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازیاسوج، حجت الاسلام «سید رضا افتخاری»، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از روند مصوبات نخستین نشست ستادی استان، گفت: آئین معنوی اعتکاف از برکات نظام اسلامی و راه میانبر اتصال انسان به عالم ملکوت است و تقویت این برنامه آثار فردی و اجتماعی مثبتی برای ما خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: تاکنون چهار هزار و ۱۵۵ نفر برای آئین معنوی اعتکاف نام نویسی کرده اند که از این تعداد، هزار و ۵۹۰ نفر دانش آموز و سایر افراد عمومی هستند.

حجت الاسلام سید هاشم موسوی نیا افزود: کسانی که قصد شرکت در آئین معنوی اعتکاف را دارند تا سوم بهمن ماه می‌توانند برای نام نویسی به مساجد و مدیریت مدارس مراجعه کنند.

گفتنی است در ادامه نشست اعضا در زمینه رفع مشکلات، موانع احتمالی و ایجاد سهولت معتکفین از جنبه های مختلف، پیشنهادات و راهکارهایی ارائه دادند.

کد خبر 1745407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha