محافل انس با قرآن ویژه ماه رجب در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود

سهیلی گفت:بمناسبت ماه مبارک رجب محافل انس با قرآن در استان و شهرستان ها برگزار می شود.

ساحل سهیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  با اشاره به آغاز ماه رجب و برگزاری محافل انس با قرآن، گفت:ماه رجب هفتمین ماه از ماه‌های قمری، ماهی بسیار شریف و از ماه‌های حرام است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  افزود: در فضیلت و برکات ماه رجب و دو ماه پس از آن، روایات زیادی از رسول خدا و ائمه هدی (ع) نقل شده که همه دلالت بر عظمت این سه ماه دارد و تاکید بر روزه گرفتن و نیایش و مناجات کردن و دعا و خواندن قرآن و خدمت به بندگان خدا کردن و نیاز نیازمندان را برطرف نمودن و خیرات و صدقات دادن و افزایش عبادت دارد. پس به جاست که در این فرصت را غنیمت شمرده و از آن توشه ای برگیریم.

وی خاطر نشان کرد: به‌مناسبت ماه رجب محفل انس با قرآن با حضور قاریان استان کرمانشاه در مرکز افق آستان مقدس امامزاده مهدی(ع) شهرستان هرسین همراه با سخنرانی و مدیحه‌سرایی برگزار می شود.

سهیلی تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود و محفل نورانی انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی خواهد کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: برگزاری محافل قرآنی می تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد

کد خبر 1745581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha