سردار زین العابدین خرم، شخصیتی انقلابی، جهادگر و متعهد بود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: سردار زین العابدین خرم، شخصیتی انقلابی، جهادگر و متعهد بود که در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن، خدمات ارزنده ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی به مناسبت درگذشت زین العابدین رضوی خرم، استاندار آذربایجان شرقی بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر عروج آسمانی مدیر جهادگر، جانباز سرافراز،متعهد، زنده یاد سردار زین العابدین رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی که از جانبازان دوران دفاع مقدس بود، موجب تاسف و تاثر عمیق گردید. اینجانب، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی، این ضایعه را محضر حضرت ولیعصر(عج )، مقام معظم رهبری و به‏ ویژه مردم مومن، انقلابی و قدرشناس استان های آذربایجان غربی وشرقی تسلیت می‏گویم و از خداوند متعال علوّ درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجر برای عموم بازماندگان و علاقه مندان مسألت می نمایم.

سردار زین العابدین خرم، شخصیتی انقلابی، جهادگر و متعهد بود که در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن، خدمات ارزنده ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز آذربایجان غربی وشرقی ارائه نمود.

وی در دوران دفاع مقدس، با رشادت و ایثارگری، نقش مهمی در دفاع از کیان اسلام و میهن اسلامی ایفا نمود و پس از آن نیز، در کسوت فرماندهی سپاه عاشورا و استانداری آذربایجان شرقی، با روحیه جهادی و خدمتگزاری، در آبادانی و پیشرفت استان نقش بسزایی داشت.

فقدان این شخصیت ارزشمند، ضایعه ای جبران ناپذیر برای استان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. اینجانب، ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم، از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محسن رضایی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی

کد خبر 1745612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha